Українська мова
6 клас
Крок 1. (18.03, 19.03)
Перегляньте відео з цими посиланнями:
Прикметник як частина мови
Ступені порівняння прикметників. Творення прикметників
Крок 2. (20.03)
Виконайте завдання в окремому зошиті.
Запишіть прикметники у три колонки: 1 - якісні, 2- відносні, 3 - присвійні.
Групи прикметників за значенням
Оберіть тільеки ті прикметники, які утворюють ступені порівняння
Ступені порівняння
Крок 3.(30.03)
Виконайте тестові завдання.
б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
б) денний, ясен, красен, ясень;
в) близький, жорстокий, салатовий, міський;
г) великий, цегляний, колючий, прив'ялить.
б) міський, полтавський, шкільний, лісовий;
в) дерев'яний, ясний, батьківський, солов'їний;
г) літній, вечірній, молочний, білий.
б) Знов я юний-юний і веселий знов (В. Сосюра).
в) Реве та стогне Дніпр широкий (Т. Шевченко).
г) Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть (Т. Шевченко).
б) вищий і найвищий;
в) якісний і відносний;
г) повний і короткий.
б) торішні, західні, присутні, могутні;
в) художні, ближні, середні, нижні;
г) братні, вологі, терпкі, достатні.
б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі;
в) виражає ознаку або властивість предмета;
г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх.
б) Тимко з Віктором стали такими друзями, що й водою не розіллєш (Ю. Збанацький).
в) Широка ріка, могутня в дні весни, швидко несла свої води (В. Собко).
г) Козак чув, либонь, у тиші, як бруньки бубнявіють, як росте полин (О. Ільченко).
б) Горить-палає рожевий ранок (С. Васильченко).
в) Пишається над водою червона калина (Т. Шевченко).
г) Мир утихав після денної праці (Панас Мирний).
б) Є приказка весела: їж, коли роток свіж (Л. Глібов).
в) 3 тітчиного садка роздавався тихий Івасів голосок ' (Панас Мирний).
г) Молодая дівчинонька в садочок виходить (Леся Українка).
б) тверду й м'яку;
в) просту й складну;
г) повну й коротку.
б) художні, освітні, порожні, зовнішні;
в) городні, внутрішні, середні, завтрашні;
г) досвідчені, природні, дотепні, каламутні.
01.04.
Переглянути відео.
02.04.
Опрацювати матеріал підручника, параграф 37. Виконати письмово впр.419
03.04.
виконати письмово впр. 421.
06.04.
Переглянути відео
08.04.
Ще раз переглянути попереднє відео.
09.04
Провідміняти числівники (письмово)
Один, десять, дванадцять, сто, сто сорок пять.
10.04
Провідміняти числівники.
Четвертий, десятий, двадцять сьомий, двісті сорок шостий.
13.04
Написати контрольний диктант (у робочих зошитах). Виправити помилки. Підкреслити числівники. Відправити диктанти у Viber.
15.04
Роботп над помилками.
- Як пишемо не з дієсловами?
- На які питання відповідає числівник?
-Як пишемо власні назви?
Відповіді на ці питання надсилаємо у Viber/ з власними прикладами.
16.04
Переглянути відео.
17.04
Роздільне написання складених числівників. Виконати впр. 437, 438.
20.04
Переглянути відео.
23.04
Переглянути відео.
24.04
Виконати письмово впр. 456. Повторюємо все про числівник. Готуємося до к/р.
27.04
Готуємося до к/р.
29.04
Контрольна робота. Завдання надіслала у Viber.
30.04.
Аналіз к/р. Виходимо на відеозвязок.
01.05.
04.05.
Опрацювати параграф 40, виконати впр.469, 470.
9 клас
Крок 1. (18.03)
Перегляньте відеоурок.
Складні речення з різними видами звязку
Крок 2. (19.03, 30.03)
Виконайте завдання в окремому зошиті. Спочатку випишіть ССР, потім СПР, потім БСР, потім складні речення з різними типами звязку. До кожного речення намалювати схему.
Типи складних речень
Крок 3. (01.04)
Виконайте тестові завдання. Результат сфотографуйте і відправте у групу у Viber.
Тести
02.04
Переглянути відео
06.04
Переглянути відео
08.04
Пояснити розділові знаки у реченнях.
1. Сіре небо кошлатилося брудними отарами, блищала дорога, а над річкою і над калюжами підіймався серпанок. 2. Тхнуло мокрими парканами, які простягалися з одного боку їхнього завулку і з другого у глибину того туманцю, і там пропадали, ніби туман їх поїдав. 3. Пахло ще травою й мокрим листям; брудні хмари хиталися й вигинались, погойдуючи вкритими вологим болотом спинами (В. Шевчук).
09.04
Установити відповідність між схемами і вжитими впопередньому тексті складними реченнями.
1. [… ім. ] , (сп. сл. які …) , і [ … ], (спол. ніби …).
2. [ … ] ; [ … ].
3. [ … ] , [ … ] , а [ … ].
13.04, 15.04
Написати контрольний стислий переказ тексту у робочих зошита. Надіслати у Viber.
6 клас
Крок 1. (18.03, 19.03)
Перегляньте відео з цими посиланнями:
Прикметник як частина мови
Ступені порівняння прикметників. Творення прикметників
Крок 2. (20.03)
Виконайте завдання в окремому зошиті.
Запишіть прикметники у три колонки: 1 - якісні, 2- відносні, 3 - присвійні.
Групи прикметників за значенням
Оберіть тільеки ті прикметники, які утворюють ступені порівняння
Ступені порівняння
Крок 3.(30.03)
Виконайте тестові завдання.
Морфологія. Прикметник
1. Повнозначна частина мови, яка виражає ознаку або властивість предмета, називається:
а) іменником;б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
2. Виділіть рядок, у якому всі слова — прикметники.
а) Столик, широкий, далекий, зроблений;б) денний, ясен, красен, ясень;
в) близький, жорстокий, салатовий, міський;
г) великий, цегляний, колючий, прив'ялить.
3. Позначте рядок, у якому всі слова — відносні прикметники.
а) Кислий, вовняний, мамина, вечірня;б) міський, полтавський, шкільний, лісовий;
в) дерев'яний, ясний, батьківський, солов'їний;
г) літній, вечірній, молочний, білий.
4. Виділіть речення, у якому прикметник виступає присудком.
а) Ой високо в яснім небі сонце стало (Леся Українка).б) Знов я юний-юний і веселий знов (В. Сосюра).
в) Реве та стогне Дніпр широкий (Т. Шевченко).
г) Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть (Т. Шевченко).
5. Які ступені порівняння мають прикметники?
а) Простий і складний;б) вищий і найвищий;
в) якісний і відносний;
г) повний і короткий.
6. Виділіть рядок, у якому всі слова — прикметники м'якої групи.
а) Правильні, зимні, суботні, древні;б) торішні, західні, присутні, могутні;
в) художні, ближні, середні, нижні;
г) братні, вологі, терпкі, достатні.
7. Прикметник — це повнозначна частина мови, яка:
а) має значення предметності;б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі;
в) виражає ознаку або властивість предмета;
г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх.
8. Визначте речення, у якому вжито прикметник.
а) Коли йде дощ, жайворонок сідає на гніздо й закриває пташеняток крильцями (Ю. Збанацький).б) Тимко з Віктором стали такими друзями, що й водою не розіллєш (Ю. Збанацький).
в) Широка ріка, могутня в дні весни, швидко несла свої води (В. Собко).
г) Козак чув, либонь, у тиші, як бруньки бубнявіють, як росте полин (О. Ільченко).
9. Позначте речення, у якому вжито відносний прикметник.
а) На просторому майдані людно, мов на ярмарку (А. Шиян).б) Горить-палає рожевий ранок (С. Васильченко).
в) Пишається над водою червона калина (Т. Шевченко).
г) Мир утихав після денної праці (Панас Мирний).
10. Виділіть речення з прикметником у короткій формі.
а) Хотіла б я вийти у чистеє поле (Леся Українка).б) Є приказка весела: їж, коли роток свіж (Л. Глібов).
в) 3 тітчиного садка роздавався тихий Івасів голосок ' (Панас Мирний).
г) Молодая дівчинонька в садочок виходить (Леся Українка).
11. На які групи поділяються прикметники?
а) Вищу й найвищу;б) тверду й м'яку;
в) просту й складну;
г) повну й коротку.
12. Позначте рядок, у якому всі слова — прикметники твердої групи.
а) Дорожні, довколишні, братні, ранні;б) художні, освітні, порожні, зовнішні;
в) городні, внутрішні, середні, завтрашні;
г) досвідчені, природні, дотепні, каламутні.
Переглянути відео.
02.04.
Опрацювати матеріал підручника, параграф 37. Виконати письмово впр.419
03.04.
виконати письмово впр. 421.
06.04.
Переглянути відео
Ще раз переглянути попереднє відео.
09.04
Провідміняти числівники (письмово)
Один, десять, дванадцять, сто, сто сорок пять.
10.04
Провідміняти числівники.
Четвертий, десятий, двадцять сьомий, двісті сорок шостий.
13.04
Написати контрольний диктант (у робочих зошитах). Виправити помилки. Підкреслити числівники. Відправити диктанти у Viber.
Сагайдачний
розповідає…
- На Січі пристав я спочатку до
голоти, бо немав нічого, навіть шаблі. Зробив я собі одного лука та сагайдака,
звідки й пішло моє прізвище. Потрапив я в молодики до військового шевця хоми причепи.
Він вивчив мене добре битися на шаблях і всіх низових звичаїв і вже думав
засадити мене за чоботи, але тут я став дибки. Він довго гнівався на мене...
Потім пішов я в походи. Щастило мені в боях. За пять років став я сам курінним
отаманном, а потім писарем війська Запорозького... Цінували мене козаки. Та й у
походах не знав я поразки. І ось вже вісім років, як я гетьманую... Але не
забув я старих образ.
(111 слів)(За 3. Тулуб)
Роботп над помилками.
- Як пишемо не з дієсловами?
- На які питання відповідає числівник?
-Як пишемо власні назви?
Відповіді на ці питання надсилаємо у Viber/ з власними прикладами.
16.04
Переглянути відео.
17.04
Роздільне написання складених числівників. Виконати впр. 437, 438.
20.04
Переглянути відео.
22.04
Виконати письмово впр.455, 460.23.04
Переглянути відео.
24.04
Виконати письмово впр. 456. Повторюємо все про числівник. Готуємося до к/р.
27.04
Готуємося до к/р.
29.04
Контрольна робота. Завдання надіслала у Viber.
30.04.
Аналіз к/р. Виходимо на відеозвязок.
01.05.
04.05.
Опрацювати параграф 40, виконати впр.469, 470.
9 клас
Крок 1. (18.03)
Перегляньте відеоурок.
Складні речення з різними видами звязку
Крок 2. (19.03, 30.03)
Виконайте завдання в окремому зошиті. Спочатку випишіть ССР, потім СПР, потім БСР, потім складні речення з різними типами звязку. До кожного речення намалювати схему.
Типи складних речень
Крок 3. (01.04)
Виконайте тестові завдання. Результат сфотографуйте і відправте у групу у Viber.
Тести
02.04
Переглянути відео
Переглянути відео
Пояснити розділові знаки у реченнях.
1. Сіре небо кошлатилося брудними отарами, блищала дорога, а над річкою і над калюжами підіймався серпанок. 2. Тхнуло мокрими парканами, які простягалися з одного боку їхнього завулку і з другого у глибину того туманцю, і там пропадали, ніби туман їх поїдав. 3. Пахло ще травою й мокрим листям; брудні хмари хиталися й вигинались, погойдуючи вкритими вологим болотом спинами (В. Шевчук).
09.04
Установити відповідність між схемами і вжитими впопередньому тексті складними реченнями.
1. [… ім. ] , (сп. сл. які …) , і [ … ], (спол. ніби …).
2. [ … ] ; [ … ].
3. [ … ] , [ … ] , а [ … ].
13.04, 15.04
Написати контрольний стислий переказ тексту у робочих зошита. Надіслати у Viber.
16.04
Переглянути відео.
20.04.
Будова тексту. Опрацювати параграф 34, виконати впр.417 (ІІ).
22.04.
Переглянути відео.
23.04.
Написати висловлення на одну із тем:
1. "Рідний край",
2. "Гармонійне спілкування".
27.04.
Переглянути відео.
29.04.
Опрацювати параграф 35, виконати впр. 430,429.
30.04.
Повторення. Послідовність синтаксичного розбору речення. https://urok.in.ua/content/syntaksychnyy-rozbir-rechennya
Зробити синтаксичний розбір речення.
Каштани підносять свічі, тополі співають ввись ,і шепоти таємничі по кронах дерев пронеслись.
04.05.
Немає коментарів:
Дописати коментар